2010. december 27., hétfő

Adagio

Rég nem jelentkeztem.

Nem a fűzéssel volt probléma, hanem a fényképezéssel...ellopták a csúcskütyünket, mobillal meghát ugye... aki már fotózott ékszert most bólogat.

Szóval többek közt Adagio gyűrűket gyártottam, mert a lilát Anyukámnak adtam, Testvérem egy "über feketét" kért, és én is szerettem volna valami barnásat.

Briggancsnál láttam egy gsh(?) - kék  -topáz variációt, Almonánál pedig egy topáz - kék - bronz variációt, mindkettő nagyon tetszett, így a kínálatra bíztam a többit.


Végül topáz lett a navette, jet 2xAB a befoglaló és smoked topaz a szélső kristályok. Valószínűleg folytatás is lesz, vagy még egy medálként, vagy egy egyszerű füli, bár a barna szín sötét hajban kétes...

Minta: Deedee Dupont

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése