2010. december 27., hétfő

Csiszikből

Karácsonyi előkészületek közben volt bőven időm, kedvem meg egy szál sem, hogy ilyen hidegben kidugjam az orrom. Így hát fűztem abból, amim volt.

Még régebben találtam egy gyűrű mintát amibe különleges színátmenetes gyöngyök kellenek, időközben meg vettem pár csiszit a különleges színük miatt. Kicsit érthetetlen volt a mintarajz, de most volt időm kisilabizálni, azonban mivel a csiszik 4 mm-esek voltak medál lett belőlük gyűrű helyett.

Minta: Beads Accessories

Végül úgy gondoltam nagyon jól sikerült, és még csiszi is maradt, így hát csinálok hozzá valami vékony karkötőt is. Először úgy gondoltam simán a virágformákból fűzök egyet hozzá, de akárhogy variáltam a színeket a végeredmény nem tetszett, és a rendelkezésre álló gyöngy már a felénél elfogyott. 


Aztán megtaláltam ezt az egyszerű mintát. Az érdekessége az egyszerűségében rejlik, ügyes volt aki kitalálta.

Minta: Yvanne Ham


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése