2011. április 3., vasárnap

A howlit projekt folytatódik

Tovább világosítottam a howlit Garanadámat, mert a szürkét még mindig sötétnek tartottam.


Egészen világos lett, talán már menyasszonyi ékszernek is jó lenne a színösszeállítás. Ezért megpróbáltam hozzá csinálni valami felfüggesztő részt is. 


A többiek által csak "romantiká"-nak hívott hálós hurkára esett a választásom, úgy hogy belecsempésztem a howlit golyókat is. Mikor idáig elkészültem vele láttam, hogy "V" alakú lett, ekkor jött a memóriadrótos ötlet. Kapott gyöngykupakot meg egy pár gyöngyöt, de akármi mást raktam mellé már nem tetszett.  


Most ebben a formában hagytam, lehet, hogy majd kap egy kis ezüst közepű delicát a drót, hogy ne menjen tönkre.

Medál minta: Trytobead
Hálós hurka: Gwen Fisher és Florence Turnour

2 megjegyzés: