2011. december 30., péntek

Virginia bogyó

Már egy ideje szenvedek ezekkel a bogyókkal...

Legelőször a rose alabaster brandy-s és a red magma-s darabok készültek el, de nem tudtam mi legyen a harmadik szín, ami összehozza a kettőt. Végül az astral pink mellett döntöttem, bár szerintem a crystal copper is jó lett volna mert nagyon hasonlóak, de abból nem volt az üzletben.

A végeredmény színekben nagyon tetszik, most az ékszerré fabrikálással van gondom.

Eredetileg karkötőt akartam, de a bogyók igen szélesek, így kicsit furán mutat a kezemen. Füliben tetszene, egy kis lánccal a végén, de minden színből csak kettő van. Hosszú nyakláncot meg nemigen hordok...lehet hogy kellene?

No mindegy, azért megmutatom a bogyeszokat, amik egyébként nagyon tüneményesek.

Minta:  Virg62

2 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy elkészültél vele, megérte. Nagyon jól harmonizálnak a színek. Egyébként, mivel minden színből éppen kettő van pont jók lennének fülinek!! Nekem van zöldben és tényleg nagyon mutatós lánccal a végén.

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörűek, csoda szépek ezek a színek!

    VálaszTörlés