2012. január 29., vasárnap

Fukszia-arany gerbera

Manapság úgy beleszerettem a szirmokba, mint a kezdetekben a szívecskékbe. (Persze azok még mindig tetszenek, de  egyenlőre rendes ékszert nem tudok belőlük faragni.) Ám, ha meglátok egy-egy szirmot, azonnal jönnek az ötletek, hogy mi legyen belőlük...

Így nem bírtam ki most sem, hogy ki ne próbáljam ezt a fukszia-pearl cirmos szirmot. Még az sem tántorított el, hogy csak 3x11-es, gondoltam, majd csak szerzek valamit alájuk. A virág belseje is hamar kialakult, mert a rose rivolin az AB bevonat leginkább aranyként csillog. Aztán beszerzőkörútra mentem, kezemben a félkész medállal, melyből hosszan lógott a fűzőszál. Egy hétig ötleteltem, végül erre a lüszteres ametisztre esett a választás.

A végeredmény nagyon tetszik, mindenhol - a babán, meg a fényképen, és más kezében is - csak a nyakamban nem. :-(  Mért nem tudok megbarátkozni a piros ékszerrel?

 Minta: Perle4u

5 megjegyzés: