2013. március 11., hétfő

Violetta

Itt a tavasz, virágba borult a kedvem is. Már régebben kinéztem ezt a mintát, de a vékony páratlan peyote miatt mindig félre tettem.

Most volt elég kísérletezős kedvem hozzá, úgyhogy nekiláttam. A minta nem túl érthető de egy kis módosítással elég jól kezelhető és sokat dobott rajta, hogy fireline-ra fűztem, úgyhogy végül sikerült megcsinálnom, sőtt a végeredmény is tetszik. 

Sajnos a kiegészítő tekintetében megint vadászat volt a neten, mert 12 mm-es arany karikát égen-földön nem találtam. Ez most egy picivel nagyobb is, így szellősebb a karkötő, ha találok kisebbet valószínűleg lecseréltem. 

Eredetileg is csereszabatosra kalkuláltam, mivel az arany szín - tapasztalatom szerint - általában kopik, ezért a karikát tartó szirmokat utólag zártam be.

Persze füli is készült, jóóóóó hosszú. :-)

 
 Minta: Peetje

6 megjegyzés:

  1. Megint nagyon finom kis szettet készítettél! Gyönyörű lett!

    VálaszTörlés
  2. Alomszep kecses szett.
    Amit imadok a te munkaidban az ,hogy mind egytol egyig elegans,szuper noies ekszer.

    VálaszTörlés
  3. Szia! Gyönyörűséges ez a szett, rögtön beleszerettem, amint megláttam. Nagyon ügyes vagy! Nem tudom szoktál-e az ebay-en vásárolni, de ha igen, itt egy link, ahol találsz karikát: http://www.ebay.com/itm/4mm-5mm-6mm-7mm-8mm-10mm-12mm-20mm-Jump-Rings-Open-Connectors-8Colors-1-/261034549889?pt=LH_DefaultDomain_0&var=&hash=item3cc6df2281.
    Kati

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű lett. Már én is kinéztem ezt a mintát, 2 virág figyel a dobozomban már fél éve. :)
    Kedvet kaptam tőled befejezni.

    VálaszTörlés