2013. június 9., vasárnap

Sufni Tuning

Ma szermányoltam a TESCO-ban ezt a medált, egyszerűen nem bírtam ott hagyni, mert olyan kis finom. Átnéztem az összes állványt, de sajnos fülbevalót nem találtam hozzá. Márpedig ez így tarthatatlan! :-)

Itthon ötleteltem, hogy veszek chatont és sima szerelőpálcás toldással felteszem a fülialapra, mikor eszembe jutott ez az egyszerű kis szitakötő amit Jaccylee szokott készíteni.

Volt itthon színtelen szirmom, gondoltam barack swarival és cseppel kiegészítem, de hiába volt jó formára, színösszetételre nagyon nem tetszett - hiányzott a barack szirom. Aztán gondoltam decoupage technikával a hátára ragasztok valamit, de szalvétáim sincsenek itthon, így ez az ötlet is ugrott. Keringtem a lakásban mit tehetnék mögé, mikor a körömlakk gyűjtemény láttán már meg is volt a megoldás. Zöld csillámom és matt barack lakkom is volt, így pillanatok alatt átalakult a kristály szirom.

A vége lógicát kicsinylem, de 6 mm-es gömböm nem volt -végül is azt már secperc alatt le lehet cserélni.


4 megjegyzés:

  1. Nagyon szép szett lett belőle. A színek is szinte ugyanolyanok. Szép munka, és finom színek....

    VálaszTörlés
  2. :-) Hát ez az, amikor az ember lánya kreatív. Tök jó lett!

    VálaszTörlés
  3. Szia Piros!
    Nagyon ügyi vagy.Leleményességből is 5*!
    Ilyen cuki együttes lesz, ha egy kiemelkedő technikájú gyöngyös lánynál beindul a fantázia.

    VálaszTörlés
  4. nagyon ötletes, végtelenül finomka!

    VálaszTörlés