2013. szeptember 22., vasárnap

Hat szirmú Jacky

Simone Jacky-je már a kezdetek óta tetszik, FSZÉva színkombinációjától pedig egyszerűen nem tudtam elszakadni. Két alkalommal is megfűztem, de a nyakamban nem igazán tetszett, olyan orosz szimbólum érzésem támadt mindannyiszor.

Pedig én szeretem a nem szimmetrikus dolgokat, számos hatszög mintát alakítottam már át ötszöggé, hogy ne legyen olyan "virágos", és karkötőknél a hullámzó vonalvezetés valahogy jobban be is jön.

Úgyhogy gondoltam egy merészet és hatszögesítettem a Jackyt, valamint átalakítottam a sziromkiosztást is. Nem is nagyon kellett megvariálni a mintát, miután sikerült nagyobbra venni a rivolit tartó hálós háta részt az elején már szinte semmit nem kellett módosítani. A végeredmény ugyan bekebelezett egy 18 mm-es rivolit, de az átmérője mégis megállt 5 cm-esnél.

 Minta: Perle4U 

5 megjegyzés: