2013. szeptember 21., szombat

Pille szett

Maradékfelhasználáson törtem a fejem, és nézegettem a neten mit is csinálhatnék a 20-20 db körüli kristálymaradékokból. Aztán találtam egy nagyon jó mintát, átkonvertáltam az én gyöngyméretemhez és pik-pak már készültek is sorban a karkötők.

Az első egy crystal 2xab, turquoise 2xab és hematit variáció volt, ami nekem nagyon kontrasztosnak tűnt így a hematitot lecseréltem sima crystalra. A második egy violet opal, violet satin és cyclamen opal hármas volt, na ez már nagyon tetszett, hamar lába is kélt az ismerősök között. :-) Ma pedig felbuzdulva a sikereken tovább túrtam a dobozomban és így született ez a "szürke egyveleg".

Nem vagyok oda a fekete ékszerért, mert vagy túl ünnepélyes, vagy túl műanyag. Ráadásul szerintem öregít, és a hajamban sem mutat. De azért csak hiányzik valami a fekete felsőimhez, mert azokat meg szeretem. Eddig a strasszos ezüst színű bolti dolgaimat hordtam hozzájuk, de azt hiszem ezentúl nem így lesz! :-)

Ennek a színei: cystal satin, crystal cal2x,  crystal silver night, jet hematite2x. Nagyon tetszik az összhatás, nincs benne fekete szín, mégis határozottan feketéhez való ékszernek látszik... a lepke minta miatt pedig fiatalos. Persze hosszú füli sem hiányozhatott, bár ez már tényleg a maradékok maradékából készült. Nem is lett elég az anyag, így helyettesítenem kellett, - a szakértő szemek már az első képen észre fogják venni a turpisságot - de majd egyszer összevadászom hozzá azt a pár speckó kristályt.

3 megjegyzés: