2015. augusztus 9., vasárnap

Spiky Beads - avagy hogyan dobjunk fel egy medált

Ajándékba kaptam ezt az üveg csepp medált, ami eredetileg lila és ezüst organzaszalagos-zsinóros nyakialapon lógott.

Mikor megláttam teljesen kiakadtam ezen a színválasztáson... hogy kinek jut az eszébe ilyen?
Nem maradhatott!

Julia mintája viszont már rég az "egyszer ki kell próbálni" sorban állt, így egyből tudtam mit fogok kezdeni a medállal.

Barna gyönggyel viszont nem igazán kényeztet minket a Swari gyár, bár a Bronz shade nagy kedvencemmé vált amióta csak megálmodták. Mivel egy kicsit szürkés a többi gyöngynek kellett visszahúznia a mézes barna felé. 

A mintának több változata van, szarka lévén az összekötésnél is a bicon-os változatot választottam. Nekem a simán váltakozó minta uncsinak tűnt, így belecsempésztem pár antikolt réz kupakot is.

A nyaklánc mintájára füli is készült, eredetileg szép hosszú volt... de felvéve az ékszereket összefolyt a füli a lánccal. Mivel nem hordok sok galléros cuccot rövidebbre kellett venni. Azért a lógicát nem bántottam. :-)

Minta: Julia Gerlach

1 megjegyzés:

  1. gyönyörű lett, szeretek nézelődni nálad, mert mindig csodaszép ékszerek várnak rám!

    VálaszTörlés