2017. november 26., vasárnap

BO "Fabiola"

Puca mintája már a megjelenésekor elragadott, egyszerűsége és geometrikus mintája miatt.

Amikor megcsináltuk BéKatával Anuket medálját, már tudtam, hogy egyszer füli is lesz hozzá, szép nagy, de nem találtam hozzá jó ötletet.

Puca mintája kapóra jött, így égen-földön és ásványbörzén is kerestem hozzá 14 mm-es cabochant.

Nem találtam hozzá csak kerámiát és világosabbat, de úgy gondoltam, úgysem fog kilátszani belőle sokminden ha befoglalom.

Már épp a szemszámot számolgattam a képről, amikor kiderült, hogy Puca cabochanja jóval nagyobb. A Gyöngyszigetben és a Gyöngyáruházban láttam, hogy neki mostmár ilyenjei is vannak, így úgy gondoltam oké, akkor legyen az eredeti megveszem, de egy kicsit riasztó volt hogy 18 mm-es.

A szemszám nekem ehhez még mindig sok volt kicsit, de befoglaltam ahogy kellett annyira nem lötyögött a kő.

Hát nem lett egy kicsi darab és a fülben is kicsit furcsa az alakja, még barátkoznom kell vele. A súlya viszont jó lenne a napi viseletre is, csak 6,85 g, ahhoz képest hogy mekkora.

De az igazi bajom az, hogy a medál sokkal aprólékosabb, a füliben az arcosok és tinosok nagy egységeket képeznek amikhez képest elég kevés kása van benne.

Ezen még törpölnöm kell, nem tudom befejezettnek tekinteni a dolgot. :( De már megmutatom, hátha nektek is ad inspirációt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése